... dina symboler här ...

106. Hjärtan (46 av 183)

106. Hjärtan (46 av 183)
Det har varit så tråkigt väder att det inte har varir så roligt att vara ute. Även hundarna har tyckt att det räcker med allt regnande, de är inte så positiva att gå ut i regnet. Det har blivit att jag har gått och röjt upp i skåp och lådor. Jag har gallrat på prylar i mitt pyssel rum, men tåget och hjärtpåsen får stå kvar.

14. Baksida (45 av 183)

Matchuret slutade att fungera och dagen efter kom vaktmästaren från Partillebo och tittade sig runt. Efter många om och men hittade han felet! förmodligen hadde någon boll träffat en brandgul avstängnings knapp så den hade gått upp! Helt otroligt att han hittade det bakom tavlan.

167. Krigshistoria (44 av 183)

167. Krigshistoria (44 av 183)
Kompisen hade en gammal mina på sin gård som legat där i nästan 40 år. Hon var så trött på den då den låg i vägen där hon skulle renovera. Jag tyckte den var lite häftig så den hamnade här. Den har väl inte hamnat på sin för alltid plats. Kan vara något i sommar att ta tag i.

167. Krigshistoria (44 av 183)

65. Fikapaus (43 av 183)

65. Fikapaus (43 av 183)
Gick bort till kollegan Anna och tog måndags fikan. Hon hade bakat en kaka med vallmofrön. Båda är vi intresserade av örter, recept och att promenera i naturen. Så det är underbart att ha henne när det blir för jobbigt med volumen i min hall.

65. Fikapaus (43 av 183)

315. Tre på rad (42 av 183)

315. Tre på rad (42 av 183)
Jag går alltid upp 4 på morgonen och på helgen försöker jag sova lite längre, men oftast blir det bara till 5.30 sedan vill hundarna ut. Jag älskar den här tiden då det är min ego tid.

Köket
Äter lite frukost och tänder upp vedspisen så det blir riktigt varmt och gott. Älskar ljudet när veden sprakar och fläktarna kör igång av värmen. Sedan sitter jag en stund med datorn och går igenom mejl och hemsidan.

Köket
Älskar att gå igenom Pinterest i lugn och ro, oftast har jag funderat ut något under veckan vad jag vill göra i trädgården eller hur jag skall göra med vissa örter. Det är min tid och det är så rofyllt när hundarna varit ute och lägger sig för att sova ett par timma till. Bästa tiden!