... dina symboler här ...

173. Kvist (36 av 183)

173. Kvist (35 av 183)
Underbart väder och vackert när det kom nysnö, så vi tog en långpromenad längst ån. Det byggs en del nytt och det är synd att bygger så tätt.

Partille
Det var en ungsvan som gled fram bland alla kanada gäss.

Partille

197. Mise en place (35 av 183)

Rosa och jag testade att göra detta! Hmm! Tyckte våra blev lite platta!??
Mushroom Balloon Pop Pie! Float away on a cloud of flavor with this recipe

197. Mise en place (35 av 183)

Det såg så lätt ut på videon och det tänkte vi att detta grejar vi lätt. Man shit! Vad vi bedrog oss! Det var jätte svårt och vi fick det inte till att bli en ballong.

Lagar paj

Vi skall göra om detta och försöka hitta ett bättre recept, så skam den som ger sig. Tur att gubben hadde lagat lasangne.

Lagar paj

105. Hit men inte längre (33 av 183)

Vintertid så hör vi råttor under golvet så nu har vi skaffat en förhoppningsvis bättre råttfälla.

( Fällan drivs av en kolsyrepatron och de dödade djuren släpps ur fällan automatiskt. Därmed kan rovdjur i närheten ta hand om de dödade djuren och fällan utnyttjas utan underhåll under lång tid. )

107. Hjärtformad (32 av 183)

107. Hjärtformad (32 av 183)
Gjorde i ordning maskros och roseknopps te med äpplesirap. Det var riktigt gott. I år skall jag samla in maskrosrötter. Jag skall snart till Dubai och Singapor igen och då skall jag köpa in lite örter och kryddor.

Maskroste