Fotoutmaning:Svartvitt 9 februari 202610 juli 2012 av Ingalill Sjögren Ullrika på Stickamera.se Har en foto utmaing som jag hoppar på. Gillar att reglerna inte är så hårda utan har man missat en dag så har man. Och jag börjar med att jag missade måndagen som var svartvitt. Valde att göra min blåa Aster i svartvitt Gilla detta:Gilla Laddar in … Relaterade
Sååå snyggt!
Tjusigt…jag deltog också med två av mina bloggar och har lagt olika bilder på dem.