Första gången jag har fått en bra bild på månen. Tog bilden i morse när jag satt och väntade på att ett företag skulle öppna så jag kunde komma in och städa.
365 FOTON 2021
283: Skum 263/365

När jag var hemma hos en kund så hade hon tagit in mängder av tomater i alla möjliga färger och storlekar. Då såg jag en svart tomat och hon berättade att den var röd inuti. Så jag fick med mig en som inte riktigt var mogen och den går i lila. Tycker den såg så skum ut, men den var riktigt go…..lite syrlig smak. Så jag funderar på att skaffa en odlingstunnel i hagen och odla olika sorter. Det var verkligen som godis att gå och mumsa på medans man jobbar.
321: Travar 261/365
Nu har vi inte så många böcker kvar, men en del äldre och en hel del trädgårds och hobby böcker. Jag lyssnar mest på Storytel och gubben har Readly. Så mycket smidigare och hittar man någon gång en bok som man verkligen vill ha så känns det mera som en lyx. Vi hade mängder av bokhyllor förut men när vi flyttade till gården så tog vi aldrig in dem.




