Tisdagstema:Stora maskiner Det här är den största maskinen vi har haft på tomten. Det är inte så jättebrett mellan gärdsgårdarna och vi var imponerade hur dräneran lyckades gräva under muren så den skulle vara intakt.

Tisdagstema:Stora maskiner Det här är den största maskinen vi har haft på tomten. Det är inte så jättebrett mellan gärdsgårdarna och vi var imponerade hur dräneran lyckades gräva under muren så den skulle vara intakt.

Tisdagstema:Vinter Det har inte varit mycket till vinter här, men det har varit -14 grader och vedspisen, öppna spisen och värmeljus har gått på heltryck. Så den här värmande bilden blir mitt bidrag idag.

Tisdagstema:Röd Shakiras pipleksak som jag hittade i gräset när jag kom med åkgräsklipparn.

Tisdagstema:Uppmärksamhet Det här är ett kort på Shakira när hon är uppmärksam på bollen. Jag älskar verkligen min lilla Canon men det gick inte att ta bilder i serier, och det ville jag verkligen kunna göra när jag har djur, eller skall fotografera barn. Shakira är så uppmärksam att båda öronen står upp, annars har hon ett häng öra.

Tisdagstema:Nära Det här kortet är taget på Säve galoppbana. Flygplanen flög så lågt att det såg ut som om de var nära att flyga in i tornet.
