... dina symboler här ...

39. Cyklist (179 av 183)

39. Cyklist (179 av 183)

Det var betydligt mer folk ute i Gdansk och det var mysigt att se så mycket barn som var ute i parkerna.  Även ungdomarna verkade vara mer ute. Sen var det väldigt mycket turister från norden här  och det är väl för att det är så billigt att resa vissa dagar.

20241011_094148[1]

363. Äkta glädje (177 av 183)

Fotograf
De här söta paret gick och fotograferade i Gdansk och det var så härligt att se att de fotograferade allt.

20241011_114425[1]
De kontrollerade bilderna noggrant och diskuterade livligt om de behövde ta om det.

363. Äkta glädje (177 av 183)
Sedan den äkta glädjen när det blev bra och focus  sedan på nästa objekt. Så underbart härligt att se och jag såg mig själv om några år. Man blir aldrig för gammalt att samla på minnen.