... dina symboler här ...

229. Pelargoner (28 av 182)

229. Pelargoner (28 av 182)

Klubben hade gjort så fint utanför idrottshallen i Öjersjö. Det är sommarlov för eleverna men nu drar olika cuper och bootcamp-aktiviteter igång så det är fullt upp i hallarna. Nu täcker jag upp för Mauro som är på semester, så det är lite hektiskt.

226. Pannkakor (26 av 182)

226. Pannkakor (26 av 182)
Eller! Våffelpannkakor. När vi ska laga många pannkakor så har vi börjat steka dem i våffeljärnet. Det går betydligt snabbare och är riktigt smidigt. Jag tycker att smaken lutar mer åt våfflor, men det är gjort på pannkakssmet.

339. Vilda och vackra (25 av 182)

339. Vilda och vackra (25 av 182)

Jag älskar att gå runt i hagen och vid vår skogsdel där det växer olika sorters vilda blommor. Vi har låtit mycket av marken bli äng, men jag ska nog lia den varje år. I år tycker jag att den växer sämre och marken har blivit som en puckelpist. Men den är fortfarande vacker att gå runt i.

Ogräs