
När jag tittade ut så ser jag igelkotten kommer på uppfarten och skyndar sig bort till Micaels fastukvist för lite mat. Shit! vad den äter! Den äter betydligt mer än Fisan.
Vi har en liten igelkott på gården som dyker upp med jämna mellanrum. Jippy luktade lite örsiktigt på den och gick runt den för att verkligen undersöka vad det var för något.
Hon såg så förvånad ut som “ Vad tusan är det dår? “ Sedan satte hon sig på avstånd och tittade på honom när han fick lite mat. Hoppas han dyker upp fler gånger. Det är ganska ont om igelkottar.