... dina symboler här ...

Köpte fel mat!

Köpte fel mat!
Chillan! Våran lilla juvel! Jag köpte annan sorts mat idag eftersom de inte hade Sheba inne. Jösses vilken blick! Det blir till att kolla med Micael om han har lite mat över tills i morgon. Hon kan sitta så här och blänga i timmar och gärna mitt framför en så hon kan fixera en med blicken.

Riktig vinter

Busar

I år har vi verkligen haft en rejäl vinter. Roligt för Mao som var på besök från Japan och ville se snö. Men kylan har varit bitande och det är väl bara hundarna som har njutit för fullt.

Jippy

Det är bara tidigt på morgonen som de har bråttom in och sova vidare när jag åkt till jobbet. Är det mycket lössnö så är det lite jobbigt för tassarna men annars så vill de gärna vara ute och busa.

Jackpot

Tror snön kommer ligga ett tag till och det gäller att passa på och ta lite vinter bilder. Känns härligt att komma in i värmen och tina upp framför vedspisen. Det har blivit myckel eldande denna vintern med.

Innegprden

Ullared

Hundarna


Vi har handlat det sista vi behövde inför julen och Jippy var snabb med att rota igenom påsarna, på två röda hade hon snott kaninen och letade fibrilt efter ljudkuddarna. Vi fick hämta tillbaks den så vi kunde klippa bort etiketterna. Men vilken blick när vi tog den. 

JippyJippy

De är för söta med sina leksaker och leker så fint ihop. Men skall de små tugga och bara ha en leksak så gillar Jippy när det är olika läten medans Jackpot billar olika prassel ljud.

De syns

Lyser
Vi är så nöjda med halsbanden vi köpte i Ullared. De syns så bra och det är roligt att se hur de far runt. Här är Jackpot- chokolad blobban som vanligt i luften.

Upp i luften

Husse Kommer!

Husse Kommer

Hundarnas favorit plats,  där har de uppsikt över uppfarten och även kan kika in vad som händer hos Micael.  Jackpott är så ivrig att hon river ner allt från fönsterbrädan när hon sätter upp tassarna, något som aldrig Jippy har gjort. Så nu har vi inget ståendes där men stjärnan och sedan lampan den får hon allt tampas med.

Här kommer husse hem och glädjen är stor.