Tisdagstema:blå Mina vattenkannor är jätte blåa. Egentligen så satt jag på trappen och pratade med Rosa, när kameran gick av. Resultatet blev detta kort. Jag tycker den blev riktigt fin.

Tisdagstema:blå Mina vattenkannor är jätte blåa. Egentligen så satt jag på trappen och pratade med Rosa, när kameran gick av. Resultatet blev detta kort. Jag tycker den blev riktigt fin.

Tisdagstema: före/efter Vårt trädgårdsland är en del av Ladugårdsgrunden som blev kvar efter branden. Vi kallar den för gropen och det tog ett par år innan vi kom på vad vi ville göra här. Vi har varit inne på en pool men avloppsrören till husen går här, så händer det något är det ju käckt om man kommer åt dem.


Tisdagstema:sommar Jag har så mycket bilder att välja mellan att det var lite svårt att välja. Jag var väl lite tråkig idag och valde standard bilder. Skall strax in och jobba men hann titta på några tisdagsteman och där var en urläcker bild på glass. Önskade att jag hade lite mer roliga bilder att välja på.

Tisdagstema : ögon Vår ena Tinker har så fina ögon. De är alldeles blå, när han blir stressad så ser han lite skum ut. Ljust isblå med en pytte liten pupill. Det är många som reagerar på hans ögon men jag är så van att se dem, att jag bara ser alla underbara skiftningar från ljusblått till lila allt efter humöret.

Tisdagstema:Retro Kom direkt att tänka på mammas termos och lunchboxen som jag fått utav Rosa. Jag samlar på gamla burkar och tyckte mammas termos passade så bra med lunchboxen.
