Dagens fredags färg är röd, vit och blå.
Det här är Götatunneln som finns inne i Göteborg. Eftersom vi varit vid Sjöfartsmuseet så hade jag kameran i knäet. Gillar verkligen den blåa färgen som lamporna ger.

Dagens fredags färg är röd, vit och blå.
Det här är Götatunneln som finns inne i Göteborg. Eftersom vi varit vid Sjöfartsmuseet så hade jag kameran i knäet. Gillar verkligen den blåa färgen som lamporna ger.

I dag är det gamla saker på Macro Lovers. Gubbarna som var här och dränerade vårat kokhus hittade den här gamla portmonnän i mellanväggarna. Den är bara 5 cm lång, men med två fack. Så den blir förvånansvärt stor när man vecklar upp den. Portmonnän är väldigt skör och smular så fort man petar på den, så vi har lagt in den i vårt glas skåp med flaskan
I dag har jag valt bilder från en humla som jag fotograferade i somras. Han var så himla energisk på mina blommor. Ha en härlig Mosaic Monday.
Today I have selected images from a bumblebee that I photographed last summer. He was so amazingly energetic in my flowers. Have a wonderful Mosaic Monday.

1. IMG_4207, 2. IMG_4172, 3. IMG_4186, 4. IMG_4187, 5. IMG_4195, 6. IMG_4202
Dagens fredags färg är Gul och Turkos.
Det här är väl en påfågelsfjäril med gult och turkos i vingarna. Längtar verkligen tills de dyker upp igen.

I dag har jag valt bilder på vattendroppar till Mosaic Monday.
Jag håller på och provar att fotografera vattendroppar. Ändrar om färgerna lite för att få fin effekt. Ha en härlig Mosaic Monday.
I try to photograph water droplets and change the colors a bit to get nice effect. Have a wonderful Mosaic Monday.

1. Vattendroppe, 2. Vattendroppe, 3. Vattendroppar, 4. Vattendroppe