... dina symboler här ...

Kåhög – jonsered

Jonsered

Idag tog jag och Anna en härlig promenad genom Kåhög och vidare till Jonsered.  Det var så härligt väder att vi ville passa på att njuta av vår solen. Annas hall i Lexby ligger så härligt till med massa fina vägar att gå.  Nästa gång vi går här skall jag passa på att köpa mjölk på Kåhögs gård. Bara att hoppa in och ta mjölk ur automaten.

Jonsered

Det känns så lyxigt att det finns så mycket natur runt våra hallar och Lexby är verkligen mysigt med sina gårdar och gamla hus. Vid mina ena hall är det mest skog och villa områden, men det är ganska mysigt det med. Vid den andra kan man gå runt Björndammen.

Jonsered

Om man skulle…

Qvisthallen

Man blir lite sugen att köra ett par varv. Håller på att måla skolans förråd och en välbehövlig paus hade inte varit dumt. Japp… måste bara testa

Lilla grisen i Jonsered

Jonsereds Fabriker
Härligt! Idag blev det lunch med kollegorna på Lilla Grisen i Jonsered. Älskar miljön och jag har promenerat runt här flera gånger. Jag och gubben har varit lite sugna på att besöka de olika resturangerna här men vi har alltid haft hundarna med oss så det har inte blivit av.

Resturang Lilla Grisen
Mysig ineriör och otroligt god mat om än lite väl små portioner. Men det är alltid roligt att samlas och bara sitta och ta det lungt. Hallarna kan vara lite väl påfrestande ibland med elever som tjoar och stimmar. De här bilarna skulle jag gärna vilja ha hemma, så super tuffa.

Resturang Lilla Grisen

Kontoren

Kontoret

Äntligen fått klart med möbler till kontoren vid hallarna. Lite blommor och annan jox så blir det kanon. Det första kontoret var bara en förvaringsplats så det var i princip bara att tömma och slänga allt.

Kontoret