... dina symboler här ...

291: Soffhäng 49/365

Blev klar tidigare på jobbet idag och jag la mig i soffan och kollade på Final Cut på Netflix.  Alla lägenheter blev klara idag och vi avslutade med att ta bort klister på alla rutor och rensa alla avloppsbrunnar på puts. Det var så mycket snö ute och stå still där och skrapa rutor tog verkligen musten ur oss. Vi tog en pizza på vägen hem så det var bara att inta soffan 🙂

132: I vägen 48/365

Det har snöat hela natten och det var riktigt besvärligt att köra idag. Jag skall egentligen inte klaga för vi har verkligen haft tur med att de flesta har fått behålla jobben, det har snarare kommit in extremt mycke jobb. Nackdelen är väl att det är tillfälliga jobb så vi kan inte anställa nya och de flesta vill inte jobba på timmar. Så just nu får vi kämpa tappert med att hinna med allt. Kompisen kör jour med att ploga och salta så idag är de verkligen hjältar.

76: Fullt ös! 47/365

Det är alltid full ös på Jippy! Fattar inte var hon får all energi ifrån. Vi kommer att sätta upp viltnät runt tomten, det finns gott om rådjur här och det är lite trist när de äter upp blommorna. Samtidigt så känns det mer avslappnat när vi grejar på tomten och inte ständigt behöva ropa in Jippy när hon går och spårar i hagen.

359: Vårvinterljus 46/365

46: Vårvinterljus 359/365

Himlen på morgonen är fantastisk just nu, färgerna är så starka att man bara vill titta och hoppa över jobbandet 🙂  Idag har jag och killarna byggstädat fem fyror och hann precis bli klara tills besiktnings gubbarna kom. Jag är impad över sönerna som är nya inom städet. Kan tänka att de längtar tillbaka till utegruppen när vi är klara med lägenheterna.

46: Vårvinterljus 359/365

108: Hjärtesak 45/365

Då kom gubben med en chokladask idag på alla hjärtans dag 🙂 Det har varit en riktigt lugn dag med att mysa med film och bara ta det riktigt lugnt. Vi har tömt skåpen och flyttat de mesta av möblerna i inre rummet så vi kan sätta upp väggen och tapetsera det sista. Sedan blir det till att slipa och måla golven.