Så fina!
Jag fick så fräcka keramikskyltar av Rosa, och jag blev verkligen så glad. De är i en så där härligt gammalblå färg – ni vet, lite lantligt och tidlöst på samma gång. Så fint i trädgården! Tanken är att använda dem i tunnlarna eller ute i rabatterna som växtskyltar. De gör verkligen det där lilla …