... dina symboler här ...

Till bönorna

Bönor
I år har jag använt de gamla stolparna för att göra klätterställnig till mina bönor. Jag hoppas det blir skugga där under så hundarna kan gå in och vila en stund. Det har varit så varmt att vi har fått ta in dem efter ett par timmar så de går ner i varv.

Örter
Jag köpte odlings lådor i filter tyg från Temu och är jätte nöjd med dem. Få se hur länge de håller och om jag skall ta in dem innan vintern. Lite roligt att prova lite annat i trädgården.

Fika

99. Gurka (82 av 183)

99. Gurka (82 av 183)
Äntligen varmt och gott ute så nu är det bråda dagar att plantera och få in det som jag skall ha i tunnlarna. Nu är det jämnare tempratur på kvällarna så jag kan ha de små vädrings luckorna öppna. Så slipper det bli en sådan chock för växterna på morgonen när solen ligger på.