
Jag satte ut gargoylen lite sent i år och Jippy blev helt stäld när hon fick syn på den. Hon har en tendens att sitta fixera saker och kan sitta i timmar om det är något djur.


Var uppe hos Carolin igen och tog en mystur på Capone. Sån himla snäll kille och det käns härligt att bara få njuta på ridslingan. Skogen är så otroligt vacker och det var lagom varmt att ta en långtur.
