Tisdagstema: Grönt Här är två gröna bilder ifrån när jag var på Botaniska. Det var så mycket ytväxter att på vissa ställen så märkte man inte att det var vatten under.


Tisdagstema: Grönt Här är två gröna bilder ifrån när jag var på Botaniska. Det var så mycket ytväxter att på vissa ställen så märkte man inte att det var vatten under.


Tisdagstema: Busig Kände mig lite rastlös idag så jag gick ner till Rosa och frågade om hon ville med till Slottsskogen. Det tyckte hon kunde vara kul och Patric följde med. Det var flera år sedan jag var på Slottsskogen och jag njut verkligen av alla djuren och den fina naturen. När jag hade min första hund gick jag till Slottsskogen varje dag efter jobbet, jag jobbade på biografen Draken på den tiden och det passade så bra att ta med hunden. I dag tog jag Shakira med mig och hon hade fullt upp med alla dofter och skötte sig jätte fint vid djuren. Såg att det var busig på tisdagstemat idag och det passar in på de här gutefåren som stångade på stängslet i ett kör. Jösses att de inte blev trötta vi stod bra länge och tittade och de verkade inte ge upp. Tänkte jag skulle lägga upp mera bilder någon dag när jag inte är så trött vi gick runt i nästan 4 timmar och det var super härligt.
![]() |
![]() |
Tisdagstema: Sött Det finns massa sött att välja på men jag valde 2 bilder, en bild på Shakira när hon mysa sig med sin leksak. Leksaken är en rad prinskorvar som hon tycker är kul att bära runt på. Den andra bilden är en kiwi växt som jag fick utav Rosa idag. Det tycker jag var otroligt sött av henne och jag hoppas att den tålde flytten i värmen.

Tisdagstema: Stökigt Tog ett kort i nedre delen på ladan där solen lyste in så vackert genom fönstret, brädorna är mindre vackra. Temat var stökigt idag och jag får erkänna att min gård både inne och ute har mycket av den varan. Det var inget problem att hitta något motiv. Så det blir till att städa när jag är klar med min bild. Jag håller på att snurra runt i Photoshopen med aktions och la till crackelerad mur på bilden så blev det dubbel stökig bild i dag.

Tisdagstema: Värme Claes-Olof och jag var ute i regnet och drog ny el tråd för hästarna. Gräset var så högt att vi blev genom blöta upp till knäna och skorna skall vi bara inte prata om. När vi var klara så fikade vi på uteplatsen och min gubbe kramade infravärmen. Den är verkligen guld värd när det är kallt ute. Så här är ett lite collage av värme.
