... dina symboler här ...

Tisdagstema: Smycken 

Tisdagstema: Smycken Jag använder väldigt sällan smycken så jag kollade i smycke skrinet om jag hade något annorlunda? Hittade 11 öres halsbandet från när jag var liten. Jag har lite av varje i smyckes väg som är gjort av pengar.

11 öre

Veckans Fototriss: Alla lika, Alla olika

Veckans Fototriss: Alla lika,  Alla olika Ojoj! Ett anti – trångsynthetstema, bra men svårt.

1. En del av mina nallar. Tycker de är så himla söta. Använder en del när jag gör presenter, andra blir jag bara så glad av. Underbart när det finns ett sådant stort urval.

Nallar - alika men olika

2. Älskar ljus, älskar värmen de ger och älskar att de finns i alla former och färger.

Ljus - Lika men olika

3. Jag samlar på pudlar och har fått ihop ett litet gäng. Dessa två är från Brasilien. Lika men ändå så olika. Vi har haft 2 stycken storpudlar, Ida och Chasy. Underbara hundar som båda var aprikosa och kom från Grete i Norge. Båda var så superpigga och glada till sista andetag men Ida hon var en riktig Diva som alltid hade nosen ivädret, medans Chasy alltid var sprudlande glad och inte var stilla i en sekund.

Pudlar - lika men olika