... dina symboler här ...

Halvdag

Partille
Jobbade halvdag i dag och i morgon har hallarna använts som vanligt, det är mycket grus och salt ute så det blir ganska skitit i entreérna. Så att kunna njuta i dag var toppen.

Ute på promenad
Passade på att ta en liten längre sväng med hundarna och Jackpot drog nästan ingeting nu. Det är när hon skall gå samlat som hon ligger på lite. Mötte ett par lösa hundar och nu skötte hon sig exemplariskt. Härlig tur med två riktigt glada hundar, det enda med Jippy var att hon har blivit lite mullig så selen satt lite tajt. Hmm får nog kolla lite hur mycket hon äter.

Hundarna

192. Matchdag (2 av 183)

192. Matchdag (2 av 183)
Håller på att städa efter Gothia innebandy Cup som kör lite matcher i Qvisthallen. Här var otroligt rent så jag misstänker att partille Arena och de andra hallarna drar mer folk. Innebandy folket håller visserligen alltid hallarna och omklädnings rummen fina när de har matcher eller tränar, ett föredömme för anra klubbar.

192. Matchdag (2 av 183)

Julbord

Detta året var jag med  jobbet på julbord och det var på John Scott i Partille Arena. Vi bowlade först och sedan blev det mat. Jag tyckte väl att det smakade lite sisådär. John Scott brukar annars ha riktigt fin mat.

20231220_190513
Det blev att jag tittade på när Lilla Samskolan hade sin julfest i folkdräkter. Så fina elever och charmiga i sina dräkter.

Kommunfest 2023

Partille Arena

Fest i Partilles Arena med mat och uppträdanden. Det var hemligt vilka som skulle uppträda så alla var nyfikna på vilka det skulle vara.

Kommunfest  2023

Dessa tjejerna stod och sjung i foajen när folk var på väg in och det var bord med tilltugg och godis på bord och i skottkärror. Där stod vi en bra stund och plockade.

Kommunfest  2023

Det var dekorativt och gott och det tog garanterat slut innan kvällen var över 🙂

Godis

Uppträdandet började med  Black Ingvars, Timo Räisänen och en av mina favoriter Arvingarna. De är så otrolligt super bra, riktigt goa killar. Sedan kom den jag såg mest  fram emot att se Miriam Bryant.

Miriam Bryant

Hon är så otroligt bra och så ödmjuk på scenen, hon sjöng min favorit låt ”Ett sista glas” Jag har älskat den låten sen ”Så mycket bättre”

Det var en mysig kväll och mycket folk kom.

Kommunfest  2023

Sista dagen

Då var det sista veckan för Yvonn och det känns lite vemodigt. Jag jobbade med henne för 8 år sedan i Partillebo Hallen men slutade på grund av att jag var lite rastlös och trivdes bättre med att städa  bostadsrättsföreningar. Är nu tillbaka i Partille kommun och har två idrottshallar att åka emellan, så nu trivs jag riktigt bra. Anna och jag fixade till en matkasse och så köpte vi en blomma.

Vi kommer att hålla kontakten och ta en fika men det är ändå inte riktigt samma sak. Det roliga är att Mauro har fått jobb på Arenan och då kan vi bli ett litet gäng igen som går och fikar.