... dina symboler här ...

50: Efter jobb 104/365

Efter jobbet

När jag kom hem från jobbet idag så satte jag mig i datarummet som nu är klart. Vi har köpt röda mattor och det blev så mysigt och så annorlunda från det vi haft innan. Jag älskar spets gardinerna vi köpt och gillar att de är så korta. Det är ju bara 1.98 hög så ibland ser rummet så konstigt ut när man fotar det.

Datarummet

Nu äntligen börjar värmen komma och man får mer energi och lust att börja påta på utsidan. Ser fram emot lördag då jag skall fortsätta att näta och börja rensa i trädgården.

Vår

7: Avbild 103/365

Här är en avbild på Tutankhamun som jag fått av min syster för flera år sedan. Det var en period jag läste allt om Egypten och då framför allt om Tutankhamun och historien om att det vilar en förbannelse över hans mumie.

307: Stopp 102/365

I dag skulle jag ut på kundbesök på Björkö och hade en tankbil framför mig som körde så långsamt att när jag kom fram till färjan så ser jag precis hur bommarna fälls ner och den åker iväg! Det blev till att ta en powernap på 30 min. Tycker annars det är lite små mysigt när jag skall ut till öarna.

223: När kommer dom? 101/365

När kommer dom?

Jippy väntar spänt på att sönerna ska komma hem. Nu har hon ju fri sikt och står beredd med sin mjukis! De kan ju komma in på en liten bus stund.

Jippy

De ser hur glad hon blir så de kunde inte låta bli att busa med henne vid fönstren. Hon har börjat att prata så fort hon ser bilen 🙂  Hon är bara för go med sin energi och glädje. När det tar på krafterna är det ju bara att sova en liten stund.

Jippy

13: Bakom kulisserna 100/365

Bakom kulisserna

Vi köpte massa lökar för ett tag sedan och jag hade satt dem under trappan. Jag var under och skulle hämta ett ben till Jippy när jag såg att lökarna hade börjat gro. Skugg växterna har trivts bra under trappen. Det har börjat bli kallare och idag snöade det, så jag får vänta lite med att sätta ut dem.