... dina symboler här ...

250: På en sten 99/365

På en sten

Underbar morgon och vi fortsatte att näta runt i hästhagen. Ibland är det så mycket trafik på vägen och vi är oroliga att Jippy skall springa ut. Nu har vi nätat ungefär hälften och gått igenom stolparna och eltråden. Jippy har så himla roligt här med alla grenar och väldigt kuperat att springa på.

HagenMen igår lyckades hon komma ut på bakom nätet och blev stressad när vi ropade på henne och hon inte kunde hitta vägen in. Nu försöker vi näta klart så mycket vi kan under helgerna och vid de delar där hon tycker om att springa och busa. Sönerna har hjälpt till så det går ganska fort.

Jippy

125:I kanalen 98/365

I kanalenTror inte den har så passande namn längre!

( FLOATING SAIGON RESTAURANT Floating Saigon är, precis som namnet skvallrar om, en flytande vietnamesisk restaurang. På stadens mest centrala båtplats, på vallgraven vid Kungsportsplatsen, huserar restaurangen som satsar på genuin och förfinad mat från det vietnamesiska köket. Ägarparet flyttade till Göteborg från Vietnam för 35 år sedan och vill erbjuda vietnamesiska klassiker i unik båtmiljö. )

TV 4 Nyheter

49: Där ljuset är 97/365

Där ljuset är

Så vackert på himlen! När jag åkte till jobbet så sken solen igenom och på vissa ställen såg det ut som olika dimensioner bland molnen. Så läckert. Bilden gör sig inte rättvis hur det egentligen såg ut.

88: Försvar 96/365

Försvar

Att skaffa en dagbädd är nog bland det bästa vi gjort, vi slappar där och djuren myser och busar där. Chillan gillar verkligen Jippy men blir ruskigt irriterad när Jippy inte har riktigt koll på tassarna. Ja det har väl även hänt att Jippy satt sig på henne när hon haft full fokus på vad som händer utanför.

Jippy och Chillan

Men det är härligt att se när de riktigt kopplar av. Jag gillar att vila där när solen ligger på, det kommer bli så härligt när man kan ha fönstren öppna. Men att Jippy skulle uppskatta platsen så mycket är största vinstlotten. Ibland är hon så rastlös och går bara runt och flåsar. Det har hon nästa slutat med nu.

Kompisar

17: Beskära 95/365

Åkte på ryggskott igår så det blev inte mycket gjort idag. Tog i princip trädet på bilden och gick in igen. Vi har ont om personal så jag jobbar men betydligt långsammare och väldigt försiktigt.