De här fia pjäserna hade min syster när hon var liten och de är de enda som är kvar, två av dem har blivit så solblekta att jag fick lägga dem ner så man kunde se vilken färg de haft. Jag tycker de är så söta att jag sparat dem.
365
154: Kopparfärgat 92/365

Vi har en hel del arvegods som skall gås igenom och en del kvar från mina föräldrar som skall skänkas. Det blir gärna att man sparar lite för mycket för att man inte riktigt vill släppa taget, men nu när vi renoverar det sista så har vi tömt riktigt mycket, men hittills har det mest varit våra egna köpta prylar. Vi har en del efter Claes-Olofs mamma och moster som nyligen gick bort och jag har sparat en liten byrå som jag kommer att måla om annars är det mest massa udda guld hyllor som vi sparat. Denna koppar tavlan kommer från Claes-Olofs morfar.

178:Lysande gul 91/365

Härligt vårväder och hästarna fick gå ner i lille-hagen medans vi delar upp den stora hagen. Hästarna har gått på tok för länge i en del av hagen att vi nu kommer att stänga av den i ett år, problemet är att det är där de går in och ut i stallet. Nu får de gå ut i huvudingången ett tag och då behöver vi spärra av en del av innergården så Tobias slipper gå mellan trådar när han skall in till sig. Hittade den här lilla blomman vid vedboden.



