Jag hade glömt av kvassen och den fick stå 2 dar extra. Det hade blivit rejält med kolsyra.



Jag hade glömt av kvassen och den fick stå 2 dar extra. Det hade blivit rejält med kolsyra.





Älskar att ha ljusslingor, ljus, och myssiga lampor när det är så mörkt ute. Elen är ju billigare nu menvi kör även den här vintern på enbart luft värme pumpen, kaminen och favoriten vedspisen. Bitvis blir det lite kallt,framför allt på morgonen. Men jag kan gå på jobbet och längta tills att få tända kaminen och bara mysa ner i soffan med en film. Eller planera någon go gryta på vedspisen.

Så numera tycker jag att hösten och vinter har blivit riktigt mysig tid.

Fick en Sheridan´s av Kristina och Peter när vi passade hundarna och idag tog jag och provsmakade. Hmmm! Så himla god och även perfekt att ha i kaffet.

Så mysigt att bara möla ner sig i soffan med stärkande kaffe och titta på jul deckare. hundarna var nöjda med att få ben efter promenaden, så nu är det bara att ladda upp inför Ullared i morgon.