


Det blir till att skriva en liten lista till rörmockarn till våren. Båda rören i tunnlarna och ett i snickaboa och vinter är inte över ännu. Men förövrigt ser tunnlarna bra ut.

Men nu börjar jag bli sugen på att förodla och kommer att testa kaotisk trädgård på olika ställen. Det som kommer upp kommer upp. Det är nollgradigt i tunneln och det är bra med tanke på hur kallt det är. Det var -16 i morse.



Jag har fått massa lyktor och en var för fotogen, så mysigt sken. Vi kommer köpa en del till grillen varje år och kaffe pannan ligger som nummer ett nu. Kan vara gott att laga kaffe ute eller bara chokolad.



Ser fram emot flera mysiga grill kvällar.
Tog det lite lugnt i morse innan jag började med att kratta upp gräset i hagen, vi ligger fortfarande lite back inför vintern och jag passar på att klippa så fort det inte regnar. Så idag hann jag bara en liten del längst ner i hagen innan det började.

